کباب – طرز تهیه کباب – کباب پز تابشی – مقالات رستوران داری

ساخت وبلاگ

هدفون Redmi AirDots 3 Pro را می توان یکی از جدیدترین محصولات جانبی برای گوشی های شیائومی دانست. این هدفون به خوبی توانسته با طراحی متفاوت خود نظر منتقدان را به خود جلب کند.

کمپانی Spoločnosť Redmi، یکی از شرکت های تابعه شیائومی است. این کمپانی در روز های اخیر چندین محصول جدید را معرفی کرده است. یکی از محصولاتی که در روز های اخیر معرفی شده است هدفون Redmi AirDots 3 Pro است. این کمپانی طرفدارن هدفون را از یاد نبرده است و برای آنها محصولی جدید و متفاوت طراحی کرده است.

معرفی هدفون Redmi AirDots 3 Pro

هدفون Redmi AirDots 3 Pro را می توان جدیدترین محصول این کمپانی در زمینه هدفون های بی سیم دانست. این هدفون در واقع نسل سوم هدفون های مطرح Redmi AirDots است که با ویژگی های جدید تولید و روانه بازار شده است. این کمپانی در ساخت این هدفون ها طرحای جدید را استفاده کرده است. همچنین عملکرد بخش صوتی هدفون درک نار عایق های صوتی پیشرفته بسیار بهتر از قبل شده است.
این کمپانی فعلا Redmi AirDots 3 Pro را در دو رنگ خاکستری و مشکی تولید و روانه بازار کرده است. فروشگاه های اینترنتی خیلی سریع این محصول را در سبد فروش خود قرار داده حتی کوپن های تخفیف ویژه نیز برای این محصول در نظر گرفته اند.

هدفون Redmi AirDots 3 Pro
ویژگی های هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro

طراحی کاملا جدید

نسبت به نسل قبل، Redmi طراحی قاب شارژ را کاملاً تغییر داده است. محفظه شارژر در نسخه جدید کاملا بهبود یافته است. این محفظه روکش مات مشکی داشته و از لحاظ بصری واقعا زیبا است. در قسمت جلویی زیر درب نیز یک LED اطلاعاتی وجود دارد که حالت جفت شدن و وضعیت باتری داخل کیس را نشان می دهد.

استفاده از شارژ بی سیم در هدفون Redmi AirDots 3 Pro

کمپانی Redmi استفاده از شارژر بی سیم را در فرآیند تولید هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro فراموش نکرده است؛ بنابراین کافی است محفظه را روی هر شارژر بی‌سیم استاندارد قرار دهید تا شارژ شود.

 استفاده از شارژ بی سیم در هدفون Redmi AirDots 3 Pro

طراحی ظاهری هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro

هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro نیز دستخوش تغییر طراحی شده است. از لحاظ قدرت این هدفون های جدید نسبت به نمونه های نسل قبلی کمی قدرتمندتر هستند، این قدرت به دلیل استفاده از مبدل های دینامیکی 9 میلی متری بزرگ است. این مبدل های دینامیکی کیفیت صدای فوق العاده عالی را ارائه می دهند.

وزن هدفون

یکی از نکات مهم که در هدفون Redmi AirDots 3 Pro استفاده شده است وزن پایین هدفون است. وزن هر گوشی تنها 4.9 گرم است، بنابراین قرار دادن آن در گوش و استفاده کردن از ان برای کاربران خیلی سخت و ناراحت کننده نخواهد بود.

استفاده از عایق صوتی ANC

در هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro از فناوری عایق صوتی فعال صداهای محیطی (ANC) استفاده شده است. در نتیجه این هدفون را یک دسته بالاتر هدفون های هم رده قرار می گیرد. عایق های استفاده شده می توانند به راحتی سطح صدا را تا 35 دسی بل کاهش دهد.

استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 در هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro

هدفون Redmi AirDots 3 Pro برای اتصال به تلفن هوشمند از فناوری بلوتوث 5.2 استفاده می کند. در نتیجه سرعت انتقال و دریافت صدا در یک حالت پایدار با تاخیر بسیار پایین انجام شده و کمتر از 69 میلی ثانیه خواهد بود.

استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 در هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro

استفاده از رابط کاربری MIUI 12.5

هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro از رابط کاربری MIUI 12.5 به صورت یکپارچه استفاده میکند. در نتیجه در هنگام اتصال هدفون به گوشی و جفت سازی اولیه، یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود و میزان شارژ کیس و خود هدفون نمایش داده می شود.

عملکرد باتری هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro

هدفون Redmi AirDots 3 Pro در حالت شارژ کامل می تواند تا 6 ساعت به راحتی فعالیت کند. در صورتی که محفظه هدفون نیا شارژ کامل باشد شما میتوانید تا 28 ساعت اذان به صورت مستمر استفاده کنید.

نتیجه گیری نهایی در خصوص خرید هدفون Redmi AirDots 3 Pro

هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro در نگاه اول نسبت به محصولات هم رده خود بهتر و کارآمدتر است. استفاده از تکنولوژی های جدید و قابلیت های بهبود یافته می تواند هر طرفداری را به راحتی جذب کند. شما میتوانید برای خرید هدفون Redmi AirDots 3 Pro به راحتی به سایت موباستایل مراجعه کنید. این سایت در کنار معرفی محصولات جدید، ویژگی ها و کارایی محصولات ترا نیز به کاربران خود نشان می دهد تا با ذهن باز و راحت تصمیم گیری کرده و محصول مد نظر خود را انتخاب کنند.

کباب – طرز تهیه کباب – کباب پز تابشی – مقالات رستوران داری...
ما را در سایت کباب – طرز تهیه کباب – کباب پز تابشی – مقالات رستوران داری دنبال می کنید

برچسب : هدفون Redmi AirDots 3 Pro ,موباستایل,فروشگاه لوازم جانبی موباستایل,هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro,لوازم جانبی شیائومی, نویسنده : محمد بازدید : 155 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:58

تزیین بستنی در خانه یک از لذت بخش ترین کار ها در فصل تابستان است . فرقی نمیکند برای یک مهمانی شبانه باشد یا برای یک دسر خوشمزه در بعد از ظهر گرم تابستانی ، بستنی همواره پای ثابت تابستان است.

تزئین بستنی در خانه به 4 سبک مختلف – بهترین سوپر مارکت اراک بامو مارکت

تزیین بستنی در خانه با ایده های جدید

فصل گرم تابستان را تنها با خنکی بستنی می توان سپری کرد. فرقی نمی کند پیر باشید یا جوان ، بستنی سن و سال نمی شناسد !
تزیین بستنی نیازمند خلاقیت است اما شما می توانید به راحتی در خانه با مواد غذایی و تنقلات داخل خانه به راحتی بهترین تزیین ها را انجام دهید . شما میتوانید به راحتی و با استفاده از ایده های جذاب بستنی ها را به شکلی زیبا تزیین کنید تا در مهمانی ها و دورهمی های عصرانه و شبانه تابستان از مهمانان خود پذیرایی کنید .

تزیین


تزیین بستنی برای مهمانی ها

تزیین

برای مهمانی ها شما می توانید از انواع روش های تزیین بستنی در خانه استفاده کنید. فرقی نمی کند وانیلی باشد یا شکلاتی یا زعفرانی ! شما می توانید حتی از هر سه آنها استفاده کنید. خوشبختانه به راحتی می توانید بستنی های کیلویی را در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها پیدا کنید پس مشکلی در تهیه بستنی با طعم های مختلف وجود ندارد.

تزیین

 

تزیین
یکی از نکات مهم تابستان وجود میوه های تابستانی رنگارنگ مانند آلبالو ، توت فرنگی ، توت وحشی ، تشک ، موز و غیره است. شما به راحتی می توانید با استفاده از میوه هایی که در فصل تابستان برای مهمانان خود تهیه کرده اید بستنی ها را تزیین کنید . در کنار میوه می توان از بیسکویت ، شکلات ، ویفر ، دانه های آجیلی ، کنجد و حتی عسل هم استفاده کرد . هر کدام را که دارید می توانید قرار دهید . فقط به ترکیب مزه ها دقت کنید که مزه نهایی بستنی خراب نشود !
تزیین

تزیین


تزیین بستنی برای عصرانه ها

تزیین

تزیین بستنی در خانه در عصر های تابستان یک کار لذت بخش است . یکی از نکات مهم تابستان وجود کودکان در خانه است. تابستان فصل تعطیلی بچه ها است و چه چیزی بهتر از یک دسر خنک می تواند عطش تابستانه آنها را کاهش دهد ؟ برای اینکار می توانید بستنی ها را در لیوان به شکل های مختلف تزیین کنید .

تزیین

استفاده از انواع شکلات ها ، اسمارتیز ها ، میوه ها ، ویفر ها شکلاتی ، بیسکوئیت ها می تواند در جذاب تر شدن بستنی برای کودکان کمک کند . در کنار این موارد می توانید از گردو ، پسته ، آجیل و یا موز هم برای تزیین استفاده کنید. اگر آجیل و میوه های گران قیمت ندارید با چند عدد بیسکویت و ویفر هم می توان بستنی های زیبا را برای کودکان طراحی کرد تا روز های تابستان را به بهترین شکل ممکن سپری کنند.
تزیین


تزیین بستنی در خانه با میوه

تزیین

تزیین بستنی در خانه با میوه یکی از ساده ترین کار ها است . از این ترکیب می توان در میهمانی ، تم های تولد ، عصرانه ها و دورهمی ها استفاده کرد شما می توانید بستنی ها را در شکل ها و قابلیت های مختلف گرد ، تخت و تکه تکه شده در داخل ظرف قرار دهید . سپس آن را با استفاده از تکه های میوه مثل طالبی ، هندوانه ، گیلاس ، آلبالو ، توت فرنگی ، توت وحشی ، تمشک و غیره تزیین کنید .

تزیین
برای تزیین بیشتر می توانید یک بستنی شکلاتی را در دمای اتاق قرار داده و آن را مقداری آب کنید سپس آن را مانند سس مخصوص شکلاتی روی بستنی ها بریزید تا زیباتر شود .
تزیین

 


تزیین بستنی در خانه با پشمک و فالوده به سبک سنتی

شما می توانید به راحتی بستنی ها را با پشمک و فالوده تزیین کنید. این کار به نوعی تزیین سنتی بستنی است . استفاده از گل خشک قرمز ، دانه های پسته و بادام ، زعفران اب شده ، فالوده و حتی پشمک می تواند بستنی ها را به شکلی باور نکردنی زیبا کند .

تزیین

 


خرید بستنی به صورت آنلاین

سوپر مارکت اراک که با نام بانو مارکت شناخته می شود سوپر مارکت آنلاین اراک است . شما می توانید به راحتی و با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و یا سایت بامو مارکت نسبت به خرید انواع بستنی از این فروشگاه اقدام نمایید. سوپرمارکت آنلاین بامو مارکت به عنوان اولین سوپر مارکت اراک شناخته می شود که خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین و 24 ساعته در اختایرم شتراین خود قرا می دهد . شما می توانید به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن و سایت نسبت به خرید انواع اقلام اقدام نمایید .


بهترین سوپر مارکت اراک

شما میتوانید به راحتی برای خرید انواع بستنی در تمام ساعات شبانه روز به بهترین سوپر مارکت اراک یعنی بامو مارکت مراجعه کنید. حتی می توانید با استفاده از اپلیکیشن و سایت این سوپر مارکت نسبت به خرید آنلاین اقدام نمایید.
مجموعه بامو مارکت در اقدامی پسندیده برای جلب رضایت مشتریان اقدام به ارسال سریع سفارشات در ساعات پایانی شب کرده است. در نتیجه در صورتی که در ساعات پایانی شب سفارش خود را ثبت کنید در کوتاه ترین زمان ممکن این سفارش به دست شما خواهد رسید.

 


کباب – طرز تهیه کباب – کباب پز تابشی – مقالات رستوران داری...
ما را در سایت کباب – طرز تهیه کباب – کباب پز تابشی – مقالات رستوران داری دنبال می کنید

برچسب : سوپرمارکت اراک, بهترین سوپر مارکت اراک, سوپرمارکت آنلاین اراک, بامو مارکت, سوپرمارکت تلفنی اراک, نویسنده : محمد بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:01

ایرپاد 3 کمپانی اپل بالاخره رونمایی شد. نسخه جدید ایرپاد اپل ایرادات نسل های قبل را برطرف کرده و به خوبی توانسته انتظارات مخاطبان خود را برآورده کند. یکی از تغییرات مهمی که دارای نسل از ایرپاد انجام شده است کاهش طول دسته های ایرپاد و افزایش عمر باتری بوده است.

معرفی ایرپاد 3 کمپانی اپل

اپل در نسل سوم از ایرپاد های خود امکانات و ویژگی های زیادی را قرار داد است.ایرپاد 3 کمپانی اپل به خوبی می تواند فضای  دالبی اتموس را برای شما ایجاد کند. اپل تأکید زیادی روی این نوع فضاسازی برای پخش موسیقی کرده است. درنتیجه شما می‌توانید به‌راحتی موسیقی‌های خود را به‌صورت سه‌بعدی گوش دهید.

ایرپاد 3 کمپانی اپل مانند نسخه پرو قابلیت ردیابی را دارد.
میکروفون این ایرپاد نسبت به نسخه های قبلی ارتقا یافته است.
همانطور که گفته شد دسته های ایرپاد کوچکتر شده است.
سنسور های لمسی بهبود پیدا کرده اند و به خوبی به فرامین واکنش نشان میدهد.
 .ایرپاد 3 کمپانی اپل در برابر تست نفوذ اب و تعرق استاندارد بالایی دارد. در نتیجه می توانید به راحتی در زیر باران هم از آن استفاده کنید.

ویژگیهای ایرپاد 3 کمپانی اپل

عمر باتری ایرپاد 3 کمپانی اپل به بیش از 30 ساعت رسیده است.
با هر بار شارژ 5 دقیقه این ایرپاد شما می توانید تا 1 ساعت موسیقی گوش دهید.
ایرپاد 3 کمپانی اپل دارای یک داک شارژر بی سیم است که با MagSafe اپل سازگار است.
این ایرپاد را می توانید با دستگاه های مختلف اپل از قبیل iPhone،iPad،Mac، MacBook و همچنین،iPod touch یا Apple TV هماهنگ کرده و از ان استفاده کنید.
ایرپاد 3 کمپانی اپل دارای سنسور خاصی است که پوست را تشخیص می دهد در نتیجه زمانی که در گوش شما نباشد پخش موسیقی را متوقف میکند.
این ایرپاد قابلیت کار با فرامین صوتی اپل و دستیار صوتی اپل یا همان سیری را دارد.
ایرپاد نسل 3 اپل می تواند نوتیفیکیشن های ارسال شده روی گوشی شما را به شما اعلام کند.
ایرپاد 3 کمپانی اپل نسبت به نسخه های قبلی خود امکانات بهتر و کامل تری دارد. همچنین توانسته به خوبی نواقص نسل های قبلی را برطرف کرده و با یک باتری مناسب تا ساعت ها به شما خدمات مختلف ارائه دهد.

 

 شما می توانید به راحتی و با مراجعه به بخش لوازم جانبی اپل فروشگاه موباستایل نسبت به خرید اکسسوری های مورد نیاز خود اقدام نمایید .

کباب – طرز تهیه کباب – کباب پز تابشی – مقالات رستوران داری...
ما را در سایت کباب – طرز تهیه کباب – کباب پز تابشی – مقالات رستوران داری دنبال می کنید

برچسب : ایرپاد 3 کمپانی اپل, موباستایل, فروشگاه لوازم جانبی موباستایل, لوازم جانبی اپل, لوازم جانبی شیائومی, نویسنده : محمد بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:00